Sunday, July 15, 2012

Үйлчлүүлэгчийн соёл

(2011.12.24-нд бичсэн)


Саяхан байгууллагынхаа шинэ жилээр захирлынхаа хүнтэй ярилцаж байхыг сонсов:

"Бид үйлчилгээний соёлыг эрхэмлэж, хамгийн сайн үйлчилгээг
үйлчлүүлэгчдэдээ үзүүлэх гэж хичээдэг. Угаасаа ч манайд үйлчил-
гээний соёл гэдгийг нэвтрүүлж эхлээд, үйлчилгээнийхээ чанарт
анхаардаг газрууд цөөнгүй бий боллоо. Гэвч ажиглаад байхад,
ажлаа хийлгэж хийлгэчихээд юмуу хүлээлгэж хүлээлгэчихээд хээвнэг
алга болдог хүмүүс олон, ерөөс үйлчлүүлэгчийн соёл гэдэг зүйл
манайд сайнгүй хэвээрээ байх юм. Энэ уг нь үйлчилгээний соёлоосоо
дутуугүй чухал юм сан"

Нээрээ л үнэн үг. Монголчууд бид сүүлийн үед үйлчилгээний соёл нэхэхдээ
гарамгай болоод байгаа. Харин өөрсдөө хэр соёлтой үйлчлүүлдэг билээ?
гэдгийг дор бүрнээ нэг бодоод үзмээр.

1 comment:

  1. This is frankly a vicious circle that must be broken somehow. The customers think that they must not be polite because that's the only way to get a decent service. The servers meanwhile do not have incentive to be polite because most of the customers are rude by default. And the evidence of this vicious circle is apparent from how the servers treat foreigners where both parties assume each other as polite.

    Of course there are issues of the population' general morality and/or the servers' lack of customer relations skills. But these are minor issues compared to the vicious cycle that is perpetuated by our low social capital.

    P.S: Props for putting me on your blog list!

    ReplyDelete